Klik op het loge voor meer info.

Wilt u ook uw vermelding  / link op deze site ? Stuur dan even een mail en vermeld onze site ook op uw website.

Winkels, Bond, sponsors, etc.

Koninklijke Wandelbond Nederland

Ronald Adventure Shop.

Breestraat 130, 1941 EM Beverwijk.

Op vertoon van onze lidmaatschapskaart of de kaart van de KWBn met onze vereniging vermeld krijg je 10% korting. Eenmaal deze geregistreerd in de winkel. Blijft deze geldig.

Restaurant de Kraai.

Genieten van echte Hollandse pannenkoeken van maar liefst 29 centimeter? Of van diverse broodjes, salades, soepen, koffie of thee en gebak. U bent van harte welkom in ons restaurant: pannenkoeken en meer! Neemt u plaats in ons sfeervolle Oudhollandse restaurant met typische Zaanse “Smuiger” of op ons terras in de zon, op de prachtige Zaanse Schans.  Meer informatie hierover vindt u via de link.

Oosterbaan Sport- en Wandelschoenen heeft voor iedere wandeling de perfecte schoen.

Wandelcoaching

Voor meer info klik op het logo.

Ice Power Gel, soepel bewegen en sporten!

Plaza Padel Heiloo

Squash & Wellness Bussum

Verenigingen.

Tocht om de Noord (TodN)initieert en organiseert wandelactiviteiten in de provincie Groningen en Noord Nederland

Wandelsportvereniging de Zeemansloop.

Wandelaars.

Leuke site met leuke info en veel foto's van diverse tochten.

Wandel kalenders etc.

2wild.nl voor diverse wandeltochten

Go Dare sportkalender

Wandel.nl voor vele wandelingen

Klik op het logo voor de website.