Inschrijven tochten 2024

Velden met een * zijn verplicht.

Inschrijven niet verplicht, maar geniet wel de voorkeur. Als de inschrijving is verstuurd, dan ontvang je zo spoedig mogelijk een mail met het totaal bedrag. Als de betaling is voldaan is de inschrijving voltooid. En circa 1 dag voordat de start is wordt de route en het gpx bestand gemaild.

Zijn er meerdere personen lid dit graag aangeven, en lidmaatschapsnummers vermelden.

Loopt u 1 lid en 1 persoon niet lid, dit even aangeven bij de opmerking.

Heeft u een waardebon van ons ontvangen, dit ook vermelden bij opmerking, en de bon bij de start inleveren.

Kosten zijn alleen bij voorinschrijving niet leden €4 (normaal €5) pp en leden van de KWBN en leden van de WSV NH €3 (normaal €4) pp. Als er eventueel extra kosten zijn voor bv duinkaart, overtocht met een veer etc. Dit wordt vermeld bij de omschrijving.

TIP: Ook mogelijk vooraf inschrijven en vanaf een ander plek starten waar parkeren makkelijker is.

Je begint dan op een andere plek, en de startlocatie is dan de rustplaats.

TIP: Je kan de wandeltocht lopen wanneer je maar wilt. B.v. op een andere dag, of veel eerder starten.

Wandelplaatjes hebben we ook altijd bij ons, ook van voorgaande tochten.

Nieuw, schrijf je in via voorinschrijving en krijg korting op je wandeltocht. Voor iedereen een €1 korting. Bij inschrijven bij de starttafel blijft het inschrijfgeld ongewijzigd.

Lid voorinschrijving: €3

Geen lid voorinschrijving: €4

Lid bij de start: €4

Geen lid bij de start: €5

Inschrijven kan tot donderdag  15 augustus 2024 18:00.

Daarna wordt de voorinschrijving gesloten, maar je bent altijd van harte welkom bij de startlocatie.

Opm. kan soms wat langer duren voor de betalingsmail, ivm vakantie periode. Deze wordt later altijd beantwoord.

Zondag 18 augustus 2024

Willem de Wandelaar tocht - Huizen

Afstanden: 5, 10, 15, 20, 25, 30, en 40 km.

Opm: 30 en 40 km is alleen beschikbaar op GPX, dus niet gepijld en beschreven !

Startplaats: Coronel Sports Huizen, IJsselmeerstraat 5B, 1271AA Huizen

Starttijden:   20, 25, 30 en 40 km vanaf 8:30 tot 11:00 en de 5, 10, en 15 vanaf 9:00. tot circa 12:00

Bereikbaarheid Openbaar Vervoer:

Bereikbaarheid Auto: Parkeren mogelijk op parkeerplaats bij de startlocatie.

Wandelgebied / bezienswaardigheden / bijzonderheden:

Mooie afwisselende route's uitgezet door een lid van onze vereniging.

De route is beschreven met uitgebreide info over de omgeving.

Extra informatie: Wij blijven tot 16:00 aanwezig op de startlocatie.

Extra kosten: Geen, of eventueel een herinnering

Honden: Zijn helaas niet toegestaan

Wandeling